Fırın Torbasında Tavuk Baget
Akşama ne pişirsem zamanım kısıtlı olanlar ve hafif yemek isteyenler için bire bir tariflerden biri.
Bana tepsidemi yoksa fırın poşetinde pişen tavukmu derlerse ben poşette pişeni tercih ederim.O patates,soğan ,sarmısak ve tavuğun aroması lezzeti hepsi birbirine geçiyor.
Helede patatesler lokum lokum :))

4 adet tavuk baget
4 adet orta boy patates
2 det kuru soğan
1 adet sivri biber
1 adet kırmızı biber
2-3 diş sarımsak
2 yemek kaşığı sıvı yağ
Kekik
Tuz
Karabiber
1 adet yanmaz fırın poşeti
Ben dört kişilik tarif verdim :))

YAPILIŞI:
Tavuklarımızı yıkayıp geniş bir kaba alalım.Patateslerimizin kabuklarını soyalım.
Soğanlarımızında kabuklarını soyalım bütün olarak bırakalım.
Biberlerimizin tohum kısımlarını alıp bir kaç parçaya bölelim.
son olarak sarımsaklarımızında kabuklarını soyup tavuklarımıza ilave edelim.
Tuz,yağ ve baharatlarımızıda ekleyip hepsini harmanlayalım..poşetimizi 1 tatlı kaşığı unla heryerine değecek şekilde unlayalım.
Malzemelerimizi içine yerleştirip paketin içinden çıkan telle ağzını sıkıca kapatıp tepsiye yerleştirelim.
İğneyle poşetin bir kaç yerini delelim.
200 derecelik fırında yaklaşık 45 dakika pişirelim..

AFİYET OLSUN....
Ellerinize sağlık çok nefis görünüyor.Hayırlı Cumalar
YanıtlaSilfırın torbasında pişirilen tavukları çok seviyorum...
YanıtlaSilyumuşacık oluyor...
canım ellerine sağlık......
canım çekilişimin sonucunu açıkladım..
YanıtlaSilçekiliş sana çıktı :))
güle güle kullan canım....
bana mail adresini verirsen sevinirim...
iletişime geçelim....
Ellerine sağlık,nefis görünüyor.Sevgiler:)
YanıtlaSilellerine sağlık ablacım poşette pişirmeyi bende çok seviyorum dediğin gibi tatları daha çok karışıyor birbirine buarada bende rıze fındıklılıyım
YanıtlaSilcanım merhaba,
YanıtlaSilkargonu bugün verdim :))
büyük ihtimalle yarın elinde olacak :))
yarın olmazsa öbür gün :))
çok öpüyorum seni....
CANIM KARGONU ALDIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .BUGÜN AKŞAM YAYINLAYACAĞIM OLMAZSA YARIN SABAHTAN YAYINLAYACAĞIM:)) KIZLARIM VE BEN ÇOK BEĞENDİK .TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDERİM .SEVGİLER CANIM BENİM:))
YanıtlaSilcanım eline ulaşmana sevindim :))
YanıtlaSilkırılmasın diye baya uğraştım...
eline kırılmadan ulşatıysa çok sevindim :))
güle güle kullan canım benim...
çok öpüyorum seni ve kızlarını...