24 Nisan 2014 Perşembe

Ben geldim

Selamün Aleyküm...


islam'ın doğuşuna şahitlik eden Hz.Peygamberin(a.s)
 şehirleri Mekke ve Medine'den herkese kucak dolusu selam 
getirdim..
Rabbim sizlerede nasip etsin.. Mutlaka gidin ..Mutlaka görün...Hiç bir müslüman  beyt'i görmeden ölmemeli...Bence:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder