Ben geldim
Selamün Aleyküm...

islam'ın doğuşuna şahitlik eden Hz.Peygamberin(a.s)
şehirleri Mekke ve Medine'den herkese kucak dolusu selam
getirdim..
Rabbim sizlerede nasip etsin.. Mutlaka gidin ..Mutlaka görün...Hiç bir müslüman beyt'i görmeden ölmemeli...Bence:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder