1 Haziran 2019 Cumartesi

Bebek yeleği


Sevgiyle ördüm mutlulukla sağlıkla kullanılsın inşallah. 
Çalışan ve üreten herkese kolaylıklar dilerim 💕 .



 Merhaba basit bir roba modeli ile geldim yapmak isteyenlere sayılarını paylaşmak istiyorum ipim alize3.5 numara misina li şiş kullandım arkadaşlar 
80 ilmek başladım 3 sıra haroşe ördükten sonra ayırma işlemine geçtim 
Önler 14, kollar 12 ilmek , arka 20 ilmek ,ara bölmeleri de 2ilmek den oluşuyor (Kolay gelsin)🌼













B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder