4 Mayıs 2012 Cuma

Ajur Modeli

Güzel bir ajur örneği.
Yeleklere, bebek elbiselerine ,yazlık bluzlara uygulayabiliriz.


Sizin için tek tek resimledim.
umarım kolayca yapabilirsiniz.


1)3 ilmek Haraşo örülür.



2)1 ajur yapılır ( ipliğimizi şişe 1 kez dolarız) , yanındaki 2 ilmek birlikte örülerek kesilir ( sol yöne doğru )


3)3 ilmek Düz örülür.


4)Bu kez 2 ilmek sağ yöne doğru birlikte örülerek kesilir, 1 ajur oluşturulur, 3 ilmek haraşo örülür... Örgünün arka yüzünde tüm ilmekler ters örgü olarak örülür.


5)Ajurlar üst üste 3 adet yapılır ve her defasında ortadaki düz ilmekler yanlardan 1'er ilmek eksiltilerek tepedeki 3 ilmek birlikte kesilerek şemsiyenin tepe kısmı oluşturulur.


6)Örnek bu şekilde üst r oluşturularak yapılır.



Merserize iple  çok zarif oldu.Meraklıları için  faydalı olur sanırım.






10 yorum:

PaSaSofraM dedi ki...

hayirli cumalar ablacim.
ah birde ben sunlari örebilseydim ya :)

Gurme Şirine dedi ki...

canım yaa maaşallah bakıyorumdaiç boş durmuyorsun...
ellerine sağlık kolay gelsin...
hayırlı cumalar canım...

mehtap dedi ki...

teşekkürler bu güzel örnek için,renkde güzelmiş..

pembe kekik dedi ki...

Yünün rengine bayıldım.Sevgiler:)

maria dedi ki...

guzeeellll

mari

Naliya dedi ki...

Sevgili paşam keşke bana yakın olsaydınızda beraber örseydik yemek işinden daha kolaydır canım :)) sevgiler

Naliya dedi ki...

şirinem boş duranı allah sevmez .boş duranın arkadaşı şeytandır :)sevgiler arkadaşım :))

Naliya dedi ki...

mehtapciğim rengini beğenmenize sevindim çok tşk ederim :)) sevgiler.

Naliya dedi ki...

çok tşk ederim pembe kekik .evetya renk harikaydı:))örmeside öyle :))sevgiler

Naliya dedi ki...

çok tşk ederim sevgili mari .sevgiler

Yorum Gönder

 

Naliya © 2008. Design By: SkinCorner