10 Şubat 2019 Pazar

Yakadan Başlama Kahve Çatlağı Örneğinde Kloş Hırka Yapımı. 2 .3 yaş.



Bir iş bittiginde hissedilen duygu anlatılmaz yaşanır..
Bu modeli çok sevdim,ikinciyi yapmak hoş olacak.


Bir iş bittiginde hissedilen duygu anlatılmaz yaşanır..
Bu modeli çok sevdim,ikinciyi yapmak hoş olacak.


 Yakadan Başlama Kahve Çatlağı Örneğinde Kloş Hırka Yapımı. 2 .3 yaş.

Yapılışı:

Yakadan 91 ilmek başlayıp 3 diş haraşo örelim.

Örnek 3 ilmekten olacak.

Sol taraftaki şişimizdeki 3.ilmeği 2 ilmeğin üzerinden geçirip bırakacağız.

1 düz ,1 artma ,1 düz örerek örnek yapmış olacağız.

İlmeklerimizi 6 ön pat haraşo ,8 ilmek düz . 1 artma , 2 düz ,1 artma .

Kol için 11 düz . 1 artma , 2 düz ,1 artma .

Arka 1 düz ,1 ters ,1 örnek , 1 ters ,1 örnek , 1 ters , 1 örnek ,1 ters ,1 örnek ,1 ters ,1 örnek ,1 ters ,1 örnek , 1 ters ,1 düz . 1 artma , 2 düz ,1 artma .

Kol için 11 düz . 1 artma , 2 düz ,1 artma . Ön 8 ilmek düz 6 haraşo şeklinde örelim.

Robada 25 artma deliği olunca kolları ayıralım.

Kol uçlarına da örnek yapalım.

Bedeni örerken 6 sırada örneklerin arasından ilmek arttırarak aşağıya doğru genişlemesini sağlayalım. ❤❤❤❤❤❤
#bebekyelekleri
#bebekhırkalari
#anneadayları #severekörüyorum
#elisi #elemeği
#takip#takipçi
#keşfet #keşfetteyiz
#örgüfikirleri #hobimörgü
#örgümodelleri
#örmeyiseviyorum
#hobimbu
#göznuru#engüzelhobim
#yenidoğan #şişörgü
#örgüaşkı

#hobi #hobiörgü #crochet  #örmeyiseviyorum #bebekörgü#bebekyeleği #bebekhırkası  #bebekörgülerim 












0 yorum:

Yorum Gönder

 

Naliya © 2008. Design By: SkinCorner