26 Nisan 2012 Perşembe

Smokin Yelek

Evet arkadaşlar  yakışıklı küçük beylere güzel bir yelek paylaşmak istıyorum :)
Uzun zaman oldu  elişi ekleyemedim .
Ha bugün, ha yarın derken  bir türlü fırsat bulamadım ..
Dün komşumdaydım  güzel bir övleden sonra geçirdik .
Bu güzel yelekte komşumun yakışıklı oğlunundu  kayın valıdesi yapmış  ne güzel değilmi :))


Gelelim yapılışına ..

önler 
3 ilmekle başlanıyor 37 ilmek oluncaya kadar her sırada yanlardan artıyor.
  cep için 15 ilmek kesiliyor 15 ilmek şişe yeniden
 alınıp koltuk için  6 ilmeği kes ve ön yaka
 kısmı için  her 4 sırada  3 ünü örüp 4.
cüyü  birlikte örerek toplamda 14 ilmek kalıncaya kadar bu şekilde ör.
son sırada 10 ilmeği kesip 4 ilmeği 6 sıra daha örüp kapat..



Arkası 70 ilmekle başlanıyor ...Arkası bittikten sonra tığla etrafını sıkiğne ör .Cebleride düz örgü örüp içerden dik ..

Umarım anlaşılmıştır :)) kolay gelsin .
Not: ben daha önce bu yelekten örmüş fotoğrafınn ayrıntılı olarak  karalemiştim. 
En yakın zamanda arşıvimden bulup çıkardığım zaman daha ayrıntılı anlatırım ...


9 yorum:

Hamarat Ablam dedi ki...

canım harika olmuş ellerin dert görmesin.Sahibi iyi gülerde giysin...

Naliya dedi ki...

Çok teşekkür ederim hamaratım amin...inşanlah.selamlar sevgiler:))

seherinörgüleri dedi ki...

Cok güzel ellerine saglik kayinvalidesinin ,renkleride cok uyumlu.Güle Güle giysin

anne eli gibi dedi ki...

çok güzelmiş ama bu simokin yelek,bende oğluşuma yapsam ne şeker..

Adsız dedi ki...

Hazır yelek gibi çok güzel olmuş yapanın ellerine sağlık renk uyumuda hoş sevgiler canıma

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Leylacıgım yelegi görünce elişi yapma hevesi geldi komşunun kayın validesini ellerine saglık hazır gibi olmuş smokin yelek

gonul_kalemi dedi ki...

Ey varlığına son olmayan yüce Yaradanım!
Ey bütün noksanlıklardan uzak olan münezzeh olan Rabbim!

Ey yoktan var eden, ey koruyan, gözeten,
rızıklandıran ve bizim hakkımızda istediğini takdir edebilecek olan ulu Allahım! Verdiğin nimetler için,… İslam dininden olduğum için, sağlığım için,
bana ihsan etmiş olduğun sayamayacak kadar çok nimet için sana sayısız hamd olsun.
Adı güzel, kendi güzel Resul’üne salat-ü selam olsun.
Rabbim, beni razı olduklarının arasına kat.
Bana hayır kapıları aç, dilimi çöz, gönlümü genişlet,
bana ümmetinin hayırlılarına verdiğin nimetlerden ver.

Girdiğim yere hayırla girmek, çıktığım yerden hayırla çıkmak nasip et.
Şaşırtma, düşürtme, yanıltma ya Allah!

Beni elinden, dilinden hiç kimsenin zarar görmediği kullarından eyle.
Öldükten sonra arkasında bir sürü şer bırakanlardan etme beni. Beni hayırla anılanlardan, senin hoşnut olduğun bahtiyarlardan eyle.
İşlediğim günahları affet, çünkü ben kulunum senin.

Ben hatalrımdan dolayı senden af dileyebilirim ancak.
Beni nefsimle baş başa bırakma.

Ben kendimi korumaya güç yetiremem Allahım,
beni sen koru, sen gözet, yaşamımı ve ölümümü benim için hayırlı kıl.
Ölümümü bana kolaylaştır. Kabrimi aydınlat yüce Allahım.

Bana hayır işlemek için, kullarına iyilik yapmak için,
bana daha çok ibadet ve taatte bulunmak için fırsat ver.
Sana sığınırım rızan olmayan her şeyden.
Şüphesiz sen her şeyin en doğrusunu bilirsin .
(Amin)……Hayırlı Cumalar sevgili dost selam ve dua ile....

Bahar Dumaoğlu dedi ki...

Kaç numara sisle dokunmuş acaba

Bahar Dumaoğlu dedi ki...

Kaç numara sisle dokunmuş acaba

Yorum Gönder

 

Naliya © 2008. Design By: SkinCorner