1 Nisan 2012 Pazar

Bugün Pazar ve Ben Seni Çok Özledim



Yağmur da var 
Çok sevdiğim rüzgar da 
Bugün Pazar 
Daha uyanmadı komşular 
Damların üzerinde kuşlar 
Daha rahatlar 
Radyolarda eski şarkılar çalıyorlar bu saatlerde 
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçenlere doğru 
Yağmur da var 
Çok sevdiğim rüzgar da 
Daha uyanmadı komşular 
Bugün Pazar 
Ve ben seni çok özledim 
Dışarı çıkmak istiyor canım 
Tek başına haytalık etmek 
Islanmak Pazar sabahında yağmurda 
Boş caddelerde dolaşmak 
Vitrinlerine bakmak mağazaların 
Sinemaların afişlerine 
Sokakların isimlerine 
Telefon kulübelerinde uyuyan çocuklara 
Bir merhaba demek sessizce 
Sahilde martılara simit atmak 
Otobüslerin ilk seferlerine binmek 
Gitmek istiyor canım 
Hayatın gittiği yere 

Islık çalıp şarkılar uydurmak kendi kendine
Fırından taze ekmek alıp 
Buğusunu çekmek içine 
Ve ben seni çok özledim 
Tam böyle bir şey 
Çiçeğe su yürümesi 
Bebeğin ağlaması 
Toprağın uyanması 
Yağmurun yağması 
Ateşin sıcağı 
Bu Pazar sabahı 
Tam böyle bir şey 
Bir sabahçı kahvesine uğramak 
Bir bardak çay 
Taze dem kokusu 
Hayatın atardamarlarında dolaşmak 
Bölmeden şehrin uykusunu 
Bir siir yazmak 
Pazar bulmacasının boş karelerine 
Şiirde tam da bunu anlatmak delice 
Tam böyle bir şey 
Hesapsız gölgesiz bedelsiz kimsesiz 
Bir şiir yazmak 
Bir bardak çay içmek 
Sokaklarda gezmek 
Yağmurda ıslanmak 
Ve ben seni çok özledim…

                                  İbrahim SADRİ

9 yorum:

Hanife Mert dedi ki...

Merhaba naliyacığım..Duydum ki, beni özlemişsin ve bende geldim. sayfanı ziyaret etmeye..:)) Canım hayırlı hafta sonu diliyorum, tüm sevdiklerinle birlikte gönlünce geçirebileceğin..sevgilerimle..

siyah kuğu dedi ki...

Evet bu gün pazar, bahçede çamaşırları toplarken yağmura yakalandım :) olsun kuğular yağmuru severler:))
güzel bir pazar dilerim canım...

Gurme Şirine dedi ki...

merhaba canım,
lise yıllarımda ibrahim sadrinin şiirlerini radyodan çook dinlerdim...
güzel bir paylaşımdı :))
eline sağlık...
kocaman sevgiler...

Adsız dedi ki...

Dışardaydım geldim sayfanı ziyaret etmeye sevgiler selamlar mutlu pazarlar

Uykucu dedi ki...

naliyacımmmmmmmmmmmm bende seni özledimm canımmm :)) sevgiler ankaraya kocaman öpücükler sana :)

Hobistanya dedi ki...

ne kadar güzel bir şiir paylaşmışsın, ilk kez okudum ve çok beğendim, bugün pazardı ve benimde çok özlediğim biri vardı

seherinörgüleri dedi ki...

Cok güzel bir siir, yüregine saglik canim,duygulandirdin beni.

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Leylam çok güzel bir şiir ibrahim sadrini yüregine saglık sanada bizle paylaşımın için teşekkürler canım güzel bir hafta dilerim

Adsız dedi ki...

çok severim bu şiiri yeniden okumak gzeldi:)

Yorum Gönder

 

Naliya © 2008. Design By: SkinCorner